Dostawa

Czy pobierana jest opłata za dostawę i zwrot?
Nasza standardowa wysyłka jest, była i zawsze będzie BEZPŁATNA!

Czas przetwarzania
Czas przetwarzania wynosi 1 dzień.
Czas dostawy
Czas dostawy od wysłania towaru do Klienta wynosi zazwyczaj od 5 do 15 dni roboczych.
95% przesyłek dociera do klientów w ciągu 8 dni roboczych od daty wysyłki.
Przesyłkę dostarczamy (lub pozostawiamy do odbioru) do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jeżeli Twoją przesyłkę dostarcza Poczta Polska, może się zdarzyć, że w przypadku braku Twojego adresu lub skrzynki pocztowej, przesyłka zostanie pozostawiona w bezpośrednim oddziale Poczty Polskiej w Twojej okolicy. Dlatego ważne jest regularne sprawdzanie swojej skrzynki pocztowej.
W przypadku uszkodzenia opakowania należy nalegać na sprawdzenie zawartości przesyłki u pracownika firmy kurierskiej i sporządzenie protokołu.
Jeżeli przesyłka zaginęła w transporcie, towar nowy wysyłamy do Klienta na własny koszt, co może skutkować wydłużeniem czasu dostawy.
W okresie wakacyjnym zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia gwarancji zwrotu pieniędzy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo w wyjątkowych przypadkach, nie więcej niż w 0,3% przypadków (takich jak nagłe i nieoczekiwane problemy logistyczne, urlop w Azji, zamknięcie fabryki produkującej towar itp.), do wydłużenia terminu dostawy do 180 dni. Jest to najdłuższy czas dostawy dozwolony przez prawo. Jednak nawet w maksymalnie 0,3% przypadków, w których termin dostawy zostaje przedłużony przez sprzedawcę, nie przekracza on dotychczas 3 miesięcy. Sprzedawca zdecydował się jednak na wprowadzenie do warunków handlowych tego najdłuższego dopuszczalnego terminu dostawy, ponieważ w przypadku nieoczekiwanego problemu związanego z poszukiwaniem nowej fabryki do produkcji zamówionego produktu, wprowadzeniem produktu do produkcji lub innymi podobnych okolicznościach, należy zapewnić odpowiednią elastyczność w rozwiązaniu sytuacji i doręczeniu przesyłki.

Shopping Cart
pl_PL
pl_PL