Polityka zwrotów

Anulowanie zamówienia
W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia możesz anulować zamówienie, zwrócimy 100% wartości Twojego zamówienia.

Zwroty
Akceptujemy zwroty pieniędzy i zwroty w następujących przypadkach: przedmiot jest uszkodzony, wysłaliśmy niewłaściwy przedmiot lub niewłaściwy rozmiar.
Zwroty przyjmujemy dopiero po upływie 30 dni od chwili otrzymania towaru przez Klienta.
Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy numeru zamówienia i dowodu wadliwego produktu w jednym z powyższych przypadków.
Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.
Jeśli przedmiot zaginie, nie ponosimy odpowiedzialności i w tym przypadku nie oferujemy zwrotów pieniędzy.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności. Zwrot środków może zająć trochę czasu, w zależności od wystawcy karty.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.
Jeśli to wszystko wykonałeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@zamekeko.pl

Wymiany
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, napisz do nas na adres info@zamekeko.pl

Wysyłka
Umieść przedmioty w pudełku z potwierdzeniem e-mailem lub oryginalnym paragonem i notatką szczegółowo opisującą, co mamy zrobić, aby zaradzić Twojej sytuacji. Bez potwierdzenia nie możemy dokonać wymiany ani zwrotu pieniędzy.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu.

Shopping Cart
pl_PL
pl_PL